Godine 1888. bivši hrvač i talijanski obućar Emidio Lazzarini konačno je imao dosta loše izrade i nelagode - pa je počeo izrađivati svoje. Uskoro su mnogi drugi hrvači zamolili Lazzarinija da im napravi par
. Utom je trenutku Lazzarini također počeo izrađivati čizme za druge sportaše poput nogometaša. Počevši od svog lokalnog tima, Ascoli Calcio, Lazzarinijevi proizvodi polako su evoluirali u savršenstvo s iznimno mekom telećom kožom, što je omogućilo izvanrednu kontrolu lopte. Njihov oblik također se savršeno uklapao s konturama stopala.
Pri@@ča kaže da je John Charles; poznati engleski nogometaš tog vremena, koji je prvi put isprobao Lazzarinijeve čizme, Charles povikao: "Ovo nisu čizme, to su papuče. Zlatne papuče." Charles je tada uspostavio brend kao Pantofola d'Oro, što u prijevodu znači zlatna papuča na talijanskom.
Šezdesetih godina prošlog stoljeća ponovno je lansirana Pantofola d'Oro, s tri zlatne zvijezde kao zaštitni znak. Šezdesetih godina prošlog stoljeća najviša razina luksuza bila je 3 zvjezdice. Zbog toga su 3 zvjezdice sada prikazane na svim autentičnim nogometnim čizmama Pantofola D*oro, kako bi se pokazalo da je to istinska posvećenost tradicionalnim materijalima i metodama
.